Co słychać w grupach?


Uczymy się przez zabawę w grupie Motylków PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   

Nauka przez zabawę to kluczowy element edukacji przedszkolnej. Poprzez zabawę dzieci rozwijają umiejętności społeczne, kreatywność i wyobraźnię. 

Więcej…
 
RODZINNE CZYTANIE W GRUPIE SŁONECZKA PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   

SERDECZNIE DZIĘKUJEMY PANU DANIELOWI ZA GŁOŚNE, RODZINNE CZYTANIE BAJEK I WSPIERANIE AKCJI "CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM" ... ZAPRASZAMY PONOWNIE :-)

Więcej…
 
DZIEŃ CZYSTEGO POWIETRZA PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   

Czy powietrze jest ważne? ... TAK
Czy powietrze jest nam potrzebne? ... TAK
Czy na Ziemi możemy żyć bez powietrza? ... NIE
Czy należy dbać o to, abyśmy oddychali czystym powietrzem ... TAK, TAK, TAK!!!!!


ziemia_czyste_powietrze

źródło:przedszkole1.waw.pl


Więcej…
 
DZIEŃ POSTACI Z BAJEK PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   

Kaczor Donald, Myszka Miki, Kubuś Puchatek, Pinokio oraz inne postacie z bajek mają swoje święto, bo 5.listopada obchodzimy...”


bajkowe-postacie

źródło:zkiwdziemiany.pl


Bajki odgrywają ważną rolę w życiu każdego dziecka, zwłaszcza w wieku przedszkolnym, ponieważ bawią, rozwijają wyobraźnię, a także wzbogacają słownictwo. Należy pamiętać, że wartościowe bajki wykształcają w dzieciach odpowiednie postawy moralne. Ważne jest, aby dziecko miało kontakt nie tylko z takimi bajkami, które stanowią rozrywkę, ale również z bajkami, z których płyną mądre przesłania.

Więcej…
 
PORUSZAJĄCE BAJKI O EMOCJACH – PROGRAMY REKOMENDOWANE PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   

bajki1 bajki2

źródło: www.gruntownia.pl


13. i 14. listopada w naszym przedszkolu dzięki współpracy z MOPS w Wojcieszowie mieliśmy okazję ponownie wziąć udział w programie „Poruszające bajki o emocjach”. Program składa się z 10 warsztatów o emocjach, począwszy od emocji podstawowych po emocje złożone, wtórne (społeczne). W tym roku szkolnym przedszkolaki poznały kolejne etapy emocji, którymi były: FRUSTRACJA i ZŁOŚĆ. Ponadto podczas zajęć panie trenerki wykorzystywały instrumenty (bębny, kalimby, tingsze, gongi, kubki burzowe i inne) melodyczne i niemelodyczne, na których dzieci mogły grać w sposób intuicyjny, co sprzyjało autoekspresji, rozwijało umiejętności interpersonalne, podnosiło samoocenę i dało poczucie sprawstwa.

Więcej…
 
«pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia»

Strona 10 z 18

Free joomla templates made by Lonex.